lundi 4 août 2008

Additif /Add-on

Voici un additif à mon kit Fuchsia. J'espère qu'il vous plaira.

This is an add-on to my Fuchsia Kit. I hope you will like it.

Crédit/Credit :
Police/font : Butterflies

Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for your interest, but this freebie has expired

22 commentaires:

Pascaline a dit…

Très joli comme additif...De quoi s'envoler !!!

Deedee a dit…

Tout ton kit est extraordinaire, comme toujours. Merci de nous l'offrir.

Marguerite a dit…

Tu nous gâtes beaucoup trop...
Merci, c'est superbe!

Marie a dit…

Merci beaucoup pour ce complément
Les élèments sont vraiment très beaux et pleins de grâce

Dawn a dit…

Wonderful....thank you from boston....

Anonyme a dit…

Thanks for sharing!

Maria a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 05 Aug [LA 12:00am, NY 02:00am, UK 07:00am, OZ 05:00pm] ).

Terebene a dit…

Lovely. Thank you so much!

Mireille a dit…

Oh la la! que du beau! Un grand merci Fran. J'ai hâte de télécharger..

Scrap Fiends Blog a dit…

We love your stuff – so we are giving you an award. You can collect it at Scrap Fiends Blog. You find the information there.

Lucy and Faith
P.S. Your stuff is beautiful!

Marguerite a dit…

Je reviens...
Tu l'as sans doute déjà reçu : un prix pour toi sur mon petit blog!

Peggie a dit…

i love this. Thank you,

Rida a dit…

I discovered today your blog. You have wonderful and some very original things. Mercy beaucoup.

neety a dit…

This is an amazing kit with such gorgeous colours and interesting elements. Thanks so much for your generosity in sharing with me.

AnneMarie a dit…

gorgeous!! if this is a girl we are going to have I would love to make cards out of your kit- simply wonderful!!

Ephémère, Qc. a dit…

Cette fois-ci je l'ai eu...j'ai eu de la difficulté avec 4shared. Ton kit est ravissant, j'adore les papillons, c'est un complémentaire superbe à ton kit qui est magnifique. J'aime beaucoup ce que tu fais, tes kits sont très soignés et délicats, les couleurs sont toujours si jolies, j'adore, merci beaucoup encore fois. Passe une bonne journée. Bye..

Tina a dit…

Hi Fran!

Your beautiful blog has been awarded an award.

Please visit my blog to collect it.

Just follow the instructions in my post AWARD.

Congrats!!!!!

Tina

Marleen a dit…

Thank you Fran for sharing your beautiful elements, it's really great again!!

I wish you a very nice and sunny weekend ;)

Sue a dit…

Thank you very much for the beautiful add-on. I love the butterflies! :D

Soco a dit…

Merci beaucoup Fran, pour ce nouveau joli cadeau ! =)
Soco

The Mrs. a dit…

Thank you! I love it!

Ma'rgaux a dit…

Merci beaucoup ! C'est très gentil de nous offrir tout ça !