samedi 10 mai 2008

Pretty Girl : les éléments/the elements


Voici les éléments de mon kit "Pretty Girl". Prenez plaisir à les utiliser !

Here are the elements of my kit "Pretty Girl". Enjoy using them!

Credits :
Fonts : Running circles - 90 Stars BRK - SC bulbous1

Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for your interest, but this freebie has expired

23 commentaires:

margote05 a dit…

Youpie, les voilà! Je les attendais avec impatience. Vous êtes une artiste incroyable. Les éléments de ce kit sont encore une fois fabuleux. Un immense merci de les partager avec nous.

Gabrielle a dit…

Well done Fran, these are so cute and girly. You are my no1 as always.

Maria a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.

Anonyme a dit…

This is very pretty. I love your designs. Thanks for all of your generosity....Renee

Anonyme a dit…

Merci beaucoup Fran. Toujours beaucoup d'imagination dans les éléments des kits. J'aime !
Bisous
Mireille

Scooty a dit…

Génial. Vous faites des merveilles. Je suis toujours impatiente de découvrir vos nouvelles oeuvres.

Merci de les partages avec nous.

valopapillon a dit…

Wow, je suis fan !! J'admirais déjà les couleurs des papiers et j'avais hâte de voir la suite !! Elle est largement à la hauteur de mes espérances ;-) Quelle originalité et quel talent !! Milles merci de les partager avec nous au travers de ce nouveau freebie.

Roberta a dit…

The elements are so delicate!!
Love the colors.
You are a genious... lol!
Regards

Melissa a dit…

Thank you for sharing your lovely embellishments!

lilo.62 a dit…

Bonsoir, comme toujours j'adore ...
merci beaucoup
@+

Ange a dit…

Encore des éléments très originaux comme vous savez si bien les faire ! merci beaucoup Fran, c'est très beau !

Trisha a dit…

Thank you for the lovely elements Fran!

Peggie a dit…

You are so talented. Thank you for all your lovely work.

Vedette a dit…

Thank you so much Fran! These elements are so fun and pretty!

harleygirl a dit…

absolutely stunning. I love this kit, thanks so much for sharing it.

Michelle from MD, USA a dit…

Fran,

You always make the most beautiful creations and this is no exception. These are FANTASTIC doodles! They just make me happy when I look at them!

Thank you for these lovely gifts.

cmnb a dit…

love, love, love this kit! thank you!

elnorac a dit…

Very feminine and pretty! Thank you very much!

KrisG a dit…

This is such a beautiful kit! Merci!

Cantinho da Cindy a dit…

I love your job. Thank you for your freebies. Are Wonderfull

verabear a dit…

It is PRETTY! thank you so much for the elements and papers :)

Anonyme a dit…

magnifique kit ! merci et bravo
zaza

katsk a dit…

Thank you!