jeudi 21 février 2008

Mini-kit Wildflowers


Je manque un peu de temps en ce moment pour le digital scrapbooking. Néanmoins, je vous ai préparé un mini kit, baptisé "Wildflowers" qui je l'espère vous plaira, en attendant les choses à venir !

Credits :
Fonts : Traditional Floral Design ; OrnamentScrollsAndFlorishes

Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for your interest, but this freebie has expired

14 commentaires:

Gabrielle a dit…

FRANtastic!, this is a gorgeous mini kit, everything is beautiful, great work Fran.

Trisha a dit…

Thank you for the lovely kit Fran!

~Bethany~ a dit…

Thank you so much for this new kit. Your creations are so beautiful......soft and delicate.
I really appreciate you sharing your talent and creativity with us.
~~~Hugs~~~
~Bethany~

Maria a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.

moune a dit…

Même sans trop de temps tu arrives à faire des merveilles, merci beaucoup de les partager avec nous.(j'ai un faible pour le coeur ajouré et la trainée de fleurs).

Mamounia a dit…

Il est mignon comme tout, merci encore une fois!

Kalina a dit…

J'adore le coeur ajouré moi aussi, superbe ! Et aussi le cadre et aussi les petites fleurs... et puis les couleurs sont ravissantes, bravo et merci Fran !

harleygirl a dit…

absolutely stunning as usual, thank you so much

Anonyme a dit…

Very pretty, thank you very much!

Dragon a dit…

This is a beautiful kit! Thank you!

Sue a dit…

Really pretty, thank you so much

Tink a dit…

Such a beautiful lavender color. Thank you for the kit.

meli a dit…

merci beaucoup pour ce kit que je trouve très joli et très frais

Peggie a dit…

This is a beautiful Spring kit. Thank you.