mercredi 5 décembre 2007

Magie de Noël : alpha


Il manquait un alphabet ! Le voilà !
Credit :
Font : Decemberice
Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for this interest, but this freebie has expired

16 commentaires:

Terebene a dit…

This is beautiful - thank you for this whole kit!

Trisha a dit…

Thank you for this lovely alpha Fran!

frany a dit…

encore une fois,bravo. Ce ne sont pas mes couleurs préférées, mais les elements dorés me donnent envie de scrapper...felicitations pour ce que vous faites. C'est un plaisir de venir voir vos creations...à chaque fois !!!!!
continuez, et aussi avec d'autres couleurs...osez !

Anne a dit…

Beautiful!! Thanks much for sharing!

Anonyme a dit…

Beautiful alpha! Thank-you.

pixiequeen a dit…

Thanks!!

Maria a dit…

Thank you! The DigiFree freebie search engine is about to list this blog post!

Scrapmuch a dit…

this is SOO beautiful - thanks so much!
Mary

Anonyme a dit…

I'm not sure if you see the comments on 4shared. This kit is absolutely beautiful. Thank you for your time and your talent. It is greatly appreciated.

mmikes

Marie-Claude a dit…

Fran, cet alpha est ravissant, merci beaucoup!

Anonyme a dit…

Ooh, this whole kit is beautiful. Thank you!

Jan a dit…

This is a wonderful alphabet! Thank you so much!

http://loisirsgwada.over-blog.com/ a dit…

Merci pour vos kits ils sont superbes...mes deux dernières pages sur mon blog sont réalisés avec vos kits et deux autres doivent suivre et je me suis permis de mettre votre adresse dans mes liens. Encore merci j'attends les suivants avec grande impatience !

Sharon aka Scrapcat4914 a dit…

TY so very much for the beautiful alpha's!!!!!!!!!!!

verabear a dit…

This is an elegant alpha, thank you so much! :)

Maria a dit…

Thank you! The DigiFree freebie search engine is going to list this blog post today.