mardi 27 novembre 2007

Boreal : les derniers éléments



Je viens de terminer le pack 2 des éléments de Boreal. Mes journées ne sont pas assez longues pour faire tout ce que j'ai envie de faire !
Credits :
Fonts : Quilter's Delight (altered) ; OrnamentScrollsAndFlorishes ; HelenaDemoversion (altered)
Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for this interest, but this freebie has expired

15 commentaires:

Sharon aka Scrapcat4914 a dit…

TY so very much for all your FANTASTIC creations!!!!!!!!!

Liz a dit…

your work is amazing and simply beautiful! your photography is gorgeous too -- thank you for your generosity and sharing your work

Mamounia a dit…

Cela fait un bout de temps que je n'étais pas venue sur ton blog, que de belles surprises!!!! J'aime énormément ton kit Boréal...et tes notes de musique... Merci beaucoup!

Trisha a dit…

Thank you for the wonderful elements Fran!

Karlinette a dit…

Merci pour ces si jolis éléments, j'aime beaucoup les déliés, et puis je trouve le petit pendentif vraiment adorable, merci encore!
Karla

Carola a dit…

I adore your work!!!!
Thank you so much for giving your wonderful creations to us.
Also a big hug for just leaving the older downloads available for those "newbies" around.

Hugs
Carola

Maria a dit…

Thank you! The DigiFree freebie search engine is about to list this blog post!

diginan a dit…

Thank you very, very much for all these beautifu elements:)

Renee a dit…

Thank you for another beautiful kit.

moune a dit…

merci Fran de partager ton immense talent avec nous, j'adore les couleurs de ce kit et les doodles sont superbes.

pixiequeen a dit…

Thank You!!

Scrapmuch a dit…

beautiful frames and swirls - thanks so much

Pascaline a dit…

Vraiment très joli et d'une grande finesse.bravo et surtout merci de partager ce magnifique travail!!!

Tink a dit…

So beautiful. Love the soft colors that can be used for any type of layout. The elements are absolutely perfect. Thank you.

verabear a dit…

thank you!