mardi 30 octobre 2007

Un brin de fantaisie !







Je me suis beaucoup amusée à jouer avec les brushes ! J'espère que ce petit brin de "Fantaisie" vous plaira.

Credits :
Brushes : Barbarja Floral 2 ; Round ; SS Glitter ; Noctourniquet_Texture_Tiles 1 & 2
Font : KR Bloom Bonanza

Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for this interest, but this freebie has expired

15 commentaires:

Cindy J a dit…

Coming around daily now...Just loving your beautiful designs and I so very much appreciate your generous sharing of them! Thank you thank you!

diginan a dit…

Thank you for sharing these latest pieces of your lovely designs:)

Joy a dit…

Thank you so much.

Anonyme a dit…

The colours in this kit are perfect for my neice's wedding next year, none of the normal pastels etc., she is going for cerise and teal, I was wondering how on earth I was going to find a similar colour scheme and there was Fantaisie, perfect, thank you so much.
Colette

Nancy P a dit…

Just beautiful! Thank you so much for sharing this lovely mini-kit with me!

EVE Champel a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
garance a dit…

Supprimer le commentaire de : Imagine


EVE Champel a dit...
Bonjour, je viens de découvrir votre site je j'aime la simplicité et les couleurs de vos créations. J'ai téléchargé les dernière mais je dois avouer que par facilité je ne vous laisse que ce message collectif.
En tous cas je suis heureuse de voir d'autres personnes utiliser les brosses pour faire des papiers car j'avais l'impression d'être seule. Bonne continuation.

Trisha a dit…

Thank you for this lovely little kit :-)

Serena a dit…

Merci beaucoup!! Je suis tres (excited!) :D

Sharon aka Scrapcat4914 a dit…

TY so very much!!!!!!!!!

JillSF a dit…

C'est tres bon! Merci

Tink a dit…

How wonderfully beautiful. Thank you.

grambie a dit…

I was preparing to leave when I saw this so pretty mini-kit. The colors just drew my attention and the floral border is elegant and gorgeous in its visual appeal. I know exactly what I am going to do with this pack. My granddaughter married in March of this year in Las Vegas. I have just the perfect photo that I will use with this pack. When I post it, I will leave you a link. Most likely it will be posted at the RAK. I Love It!!

Dnadryad a dit…

Oh, j'adore ce papier bleu !
J'ai hâte d'être de retour chez moi pour télécharger ce kit et ce qui me manue de "Toundra"...
Merci beaucoup, Fran !

verabear a dit…

Thank you for this freebie as well. I appreciate it :)