vendredi 19 octobre 2007

De nouveaux papiers !

Vous l'aurez compris, je suis dans ma période "papiers" ! J'espère que ceux-ci vous plairont.

Merci de votre intérêt, mais ce freebie a expiré
Thank you for this interest, but this freebie has expired

17 commentaires:

tessie a dit…

Hi Fran, these papers are beautiful, unfortunatly I have tried several times to download but the link is not working

Fran a dit…

Fran to tessie,

Thanks for your comment. The link is now working. Sorry !

tessie a dit…

thankyou Fran, I love your work, you are very talented and artistic.
tessie

Scrapmuch a dit…

gorgeous papers - thanks so much!

Clo de Suisse a dit…

Une pure merveille, mille mercsi...

Maria a dit…

Thank you! The DigiFree freebie search engine is about to list this blog post at digifree.blogspot.com

Monique a dit…

Beautiful fall papers. I love the colors. Thank you.

jill a dit…

The texture and shading are wonderful on your papers. And the color coordination is as well. Thank you so much for sharing.

Christine a dit…

Ces couleurs sont très jolies. Merci beaucoup.

Joy a dit…

Thank you so much for sharing.

Joy

Marie-Hélène à Madrid a dit…

Je ne sais pas comment j'aia ttéri sur ton blog mais je trouve que tout ce tu es fait est magnifique. merci d'avoir la gentillesse de partager. Gros bisous de madrid
Marie-Hélène

Magdalena a dit…

Thank you!!!

Trisha a dit…

Thank you so much for the fabulous papers Fran!

Flaneuse a dit…

Merci infiniment pour toutes ces jolies choses ! Ces papiers sont superbes, je repasserai très vite prendre d'autres petites choses tout aussi belles ! ;-)

Ce blog est un véritable bonheur à parcourir, tout y est en harmonie et il y règne une belle sérénité. Bravo !

Lisa a dit…

Thank you so much for the beautiful papers, I love the colors!! :)

grambie a dit…

The majestic appeal of your color scheme on these papers is just so beautiful and romantic. Love the softness of your design along with your wonderful grouping with each color set. I know these will complement my adult photos in the most positive way. Back visiting from Nanas-attic and her new granddaughter. As she said, your work is fantastic. TFS.

violaine a dit…

J'ai utilisé ton papier orange ! Il est magnifique !